قوانین و مقررات

شرکت نوین سیستم داتیس پاسارگاد

  • در این بخش، به مختصری از اصلی ترین موارد قوانین و مقررات شرکت نوین سیستم داتیس پاسارگاد اشاره می کنیم. این مقررات در هنگام مراجعه شما به شرکت، در قالب یک قبض به شما عزیزان ارائه می گردد.
  • پس از طی مراحل عیب یابی دستگاه، اطلاعات لازم در مورد نوع مشکل و هزینه تعمیرات به اطلاع کاربر می رسد.
  • عملیات تعمیر، تنها در صورت رضایت کامل کاربر آغاز خواهد شد.
  • اگر هزینه تعمیرات کمتر از مقدار مشخصی باشد، نیازی به هماهنگی با کاربر نبوده و تعمیرات انجام می گردد.
  • دستگاه مورد نظر باید حداقل یک هفته در مرکز بماند. با توجه به نوع دستگاه و مشکل موجود، ممکن است این زمان طولانی تر شود.
  • در طی مراحل تعمیر، نیازی به تماس های مکرر کاربر با شرکت نوین سیستم داتیس پاسارگاد نبوده و در صورت لزوم، همکاران ما با کاربر تماس می گیرند.
  • پس از پایان مراحل تعمیر، همکاران ما طی تماس با کاربر، وی را از وضعیت نهایی محصولش مطلع می سازند.
  • چنانچه در هریک از مراحل عیب یابی و تعمیر، کاربر قصد ادامه روند کار را نداشته باشد، تعمیرات متوقف شده و محصول به کاربر تحویل داده می شود.
  • در صورت نیمه کاره ماندن مراحل تعمیر به درخواست کاربر، هزینه عیب یابی از وی دریافت می گردد.
  • حداکثر زمان نگه داری دستگاه تعمیر شده در شرکت نوین سیستم داتیس پاسارگاد، یک ماه می باشد. بعد از گذشت این زمان، مرکز هیچ مسئولیتی در قبال دستگاه نخواهد داشت.
  • بر اساس قوانین و مقررات شرکت نوین سیستم داتیس پاسارگاد، کارشناسان تنها عیوب مطرح شده از سوی کاربر را برطرف کرده و در قبال سایر مشکلات محصول مسئولیتی نخواهند داشت.
  • پس از تعمیر دستگاه ، کارشناسان آن را تست کرده و در سلامت کامل به مشتری تحویل می دهند . لذا از مشتریان گرانقدر خواهشمندیم در هنگام تحویل دستگاه دقت لازم را به عمل آورند.
  • مهلت تست دستگاه   با توجه به  اقدامات انجام شده  روی دستگاه  و تشخیص  تکنسین متفاوت است.
  • دستگاه های آب خورده و ضربه خورده ممکن است در حین تعمیر عیوب خود را نشان دهند. بنابراین بروز مشکل در هنگام تعمیر طبیعی بوده و شرکت نوین سیستم داتیس پاسارگاد تعهدی در قبال آن ندارد .
  • شرکت نوین سیستم داتیس پاسارگاد، مسئولیتی در قبال لوازم جانبی مانند کیف، گارد ، مموری کارت، سیم کارت و… نمی پذیرد .
  • اگر دستگاه شما گارانتی تعمیر مرکز دیگری را دارد، درصورت باز شدن در شرکت نوین سیستم داتیس پاسارگاد از گارانتی ساقط شده و در صورت تحویل دستگاه به این شرکت باید هزینه های تعمیر را بپردازید .
  • شرکت نوین سیستم داتیس پاسارگاد هیچ گونه مسئولیتی در قبال اطلاعات موجود روی دستگاه ندارد .
  • حداکثر تا ۴۸ ساعت می توانید قطعات تعویض شده دستگاه خود را تست کنید.